Sufletul în business

Lasă-ne datele de contact ca să primești informații despre următoarea conferință

Organizaţiile sunt suma sufletelor oamenilor. Cifrele sunt doar consecinţe pozitive sau negative ale faptelor noastre. Nici cei mai pragmatici manageri nu mai pot ignora asta.

Aliz Kosza spune că sufletul este omul însuşi. Paradoxal, ne este teamă să vorbim despre el. Cu atât mai mult în business, unde pragmatismul este considerat o virtute încă. Există multă teamă. Teama că devenim vulnerabili. Vulnerabili ca manageri, vulnerabili ca oameni. Această teamă îi împinge pe oameni către anxietate, cea mai răspândită maladie a societăţii şi a organizaţiilor.

Emoţiile fac parte din organizaţii şi influenţează direct rezultatele financiare. Emoţiile nu pot fi neglijate, ele produc eficiență doar dacă sunt integrate corespunzător, ca un element de stabilitate şi echilibru. Oamenii relaxaţi şi motivaţi sunt mai creativi şi aduc performanţă.

Aliz prezintă în aceste evenimente studii de caz impresionante şi relevante, atât din experienţa sa de CEO, cât şi din mentorat de business în antreprenoriate, care demonstrează că emoţiile fac parte parte din business şi că oamenii funcţionează bine şi aduc rezultate doar dacă sunt relaxaţi, liberi, motivaţi şi creativi.

Acest concept este potrivit pentru

targetteam

ANTREPRENORI (IMM)

targetpresentation

MANAGERI

targetworker

VIITORI ANTREPRENORI

Temele conferintei sufletul in business:

  • null
    Energia creatoare din organizaţii. Punctele fierbinţi
  • null
    Echilibrul dintre hard şi soft în organizaţii
  • null
    Impactul optimismului şi pesimismului asupra businessului
  • null
    Factorul uman în cruciada pentru eficiență
  • null
    Leadership autentic: realistul creativ
  • null
    Leadership autentic: realistul creativ
  • null
    Conceptul H2H în interiorul organizaţiilor
  • null
    Vocea interioară a organizațiilor
  • null
    Transformarea este motorul evoluţiei
  • null
    Reinventarea afacerii porneşte de la lideri
  • null
    Gândirea cooperantă versus gândirea competitivă
  • null
    Rolul strategic al HR-ului
  • null
    Elaborarea strategiei de business: un proces creativ

Fotografii de la conferințele anterioare