Conferinţele „Sufletul în business” este un concept unic în România şi a fost lansat în februarie 2013, la Teatrul Naţional Bucureşti. A fost un răspuns la necesitățile pieţei. Aliz Kosza a simţit că oamenii deschişi, aceia care au capacitatea de a se transforma, de a se dezvolta ca lideri sau manageri şi de a transforma la rândul lor organizaţii, nu mai suportau evenimentele de masă, fără conţinut. Aliz a simţit că publicul, pe lângă empatie, energie, clişee şi voie bună, vrea profunzime, vrea şi ceva concret, vrea să simtă, să ştie cum se întâmplă lucrurile în lumea reală a businessului şi cum să găsească soluţii la provocări, bazându-se pe autenticitatea şi resursele propriei companii. Iar Aliz, prin experienţă, practică şi expertiză, oferi această realitate, bazându-se pe zecile de studii de caz pe care le are în portofoliu.
Conferinţele „Sufletul în business” reprezintă unul dintre pilonii conceptului  Inward Business Mentorship®  şi sunt evenimente de public business mentoring, pentru profesionalizarea mediului de afaceri şi a societăţii din România.

Inward Business Mentorship® percepe vocea interioară a organizaţiei (ce rareori ajunge la management) şi vocea articulată care traduce adevărurile interne, astfel încât ele să poată fi auzite, acceptate şi să provoace schimbare pozitivă, vizibilă în evoluţie şi în rezultate palpabile în cifre.

Conferinţele susţinute de Aliz reprezintă primul concept interactiv de public business mentoring dezvoltat în România, care oferă o nouă perspectivă asupra businessului propriu, completă, integrată şi eficientă: Inward Business Mentorship®, abordarea conform căreia fiecare strategie de business trebuie să plece din interiorul companiei (dinspre oamenii, potenţialul şi resursele existente), şi nu din exteriorul acesteia.
Prin temele şi structura prezentărilor (studii de caz, secţiuni interactive etc.), Aliz demonstrează cum organizaţiile, instituţiile au şi ele suflet, iar strategia de business se construieşte numai din interior, cu şi prin oamenii din interior. Exemplele folosite sunt concludente în ceea ce priveşte contribuţia individuală a oamenilor – incluzând aici şi pasiunea cu care lucrează – la rezultatele financiare ale companiilor.

Cui se adresează ?

Evenimentul se adresează în principal antreprenorilor, managerilor şi liderilor din toate tipurile de organizaţii, iar subiectele cuprind, printr-o arhitectură integrată, toate tipurile de activităţi dintr-o organizaţie.
Sunt bine-veniţi oameni din toate sferele societăţii, care cred în oameni şi în transformare şi care, la rândul lor, pot schimba societatea în mai bine. Principiile managementului sunt aceleaşi, şi în business, şi în instituţii, în orice segment al societăţii.
Prin conţinutul bogat în studii de caz, evenimentele au valoare adăugată pentru profesori, lectori, consultanti, studenţi şi masteranzi, în special în zonele de business administration, marketing şi comunicare, resurse umane, management.