Conferință de marketing cu Aliz Kosza
Identitatea vizuală și branding-ul sunt cele mai ignorate elemente în antreprenoriatele românești.
Identitatea vizuală este expresia, reflectarea a ceea ce este afacerea ta, adică: cine ești, cum ești când nu vorbești?
Este instrumentul care transferă valorile tale prin „însuflețire” și branding către consumatorii tăi.
Desfășurător:
PARTEA I-a: 09:30 – 11:15
Ce este identitatea vizuală?
• Cele mai frecvente greșeli ale antreprenorilor
• Confuzia dintre identitate vizuală și brand
• Cercetarea calitativă de piață
• Relevanța și importanța cercetării calitative de piață / Metodologie
• Studiu de caz cercetare calitativă identitate vizuală
• Harta perceptuală a brandurilor / Cum o construim.
• Studii de caz recente
PARTEA a II-a: 11:30 – 13:30
Arhitectura de brand
• Tipuri de arhitectură de brand. Cum integrăm identitatea corporate, diviziile, liniile de business și brandul de produs?
• Branding de divizie, branding de categorie, branding de produs SAU sub-branding versus corporate brand?
• Interdependența și conexiunea elementelor de identitate în modelul de business
• Studiu de caz recent din piața locală
• Întrebări / Răspunsuri
PARTEA a III-a: 14:30 – 16:00
Integrarea arhitecturii de brand în Modelul de business
• Cum construim identitatea vizuală corectă:
• Viziune-Misiune-Valori
• Briefing-ul: un moft sau o necesitate?
• Reflectarea viziunii și arhitecturii de brand în modelul de business
• Impactul și importanța vizualului în mediul online
• Studii de caz recente din România
• Întrebări și răspunsuri
Coordonate:
• Data: 26 februarie 2019
• Locația: Hotel ARO PALACE, Brașov
• Durata: 09.30 – 16.00
• Tarif participare: 450 RON + TVA /persoană
Early Bird (până la 15 februarie): 390 RON + TVA /persoană