Primul Business Selfie la Brașov

Business Selfie este modulul 1 al programului Inward Business Strategy - singurul concept de mentorat din România, bazat pe ADN-ul afacerii și demonstrat cu rezultate concrete în zeci de studii de caz din business-uri locale.

Acest program este: PUR ȘI SIMPLU BUSINESS.

Singurul instrument didactic este afacerea proprie: fără modele teoretice, fără scheme seci, fără modele de urmat!

Intri în program cu materialul de studiu al propriei afaceri și ieși de acolo cu soluții concrete pentru afacerea ta care te pregătește pentru nivelul următor al afacerii tale prin învățare practică și know how relevant.

Proiectul de școală de business dezvoltat de Aliz Kosza este o propunere de ateliere de antreprenoriat, un business reality workshop în care cursanții sunt numai cei care sunt antreprenori iar cursurile sunt, de fapt, doar lucru. Pur și simplu business.

TOTUL APLICAT DIRECT PE AFACEREA TA.

CUI SE ADRESEAZĂ:

  • Antreprenori care sunt implicați în managementul companiilor lor
  • Cu minim 5 ani vechime
  • Care doresc să își profesionalizeze, să-și dezvolte și să-și transforme afacerea

DURATA:

Două zile pe săptămână: 09:00 – 17:00 (cu pauză de masă) -> 14, 15, 21, 22, 28, 29 ianuarie 2025 – 6 ore pe zi

Start: 14 ianuarie 2025

Onsite, la Brașov

Total: 36 de ore + feedback individual (o oră)

VALOARE ADĂUGATĂ:

Diagnoză integrată a afacerii și identificarea vulnerabilităților, blocajelor care împiedică o dezvoltare dinamică. Concluzii, soluții de bune practici definite și aplicate individual pe ADN-ul afacerii tale.

ÎNSCRIERI:

Înscrieri se fac prin formular AICI

În urma înscrierii vei fi contactat și invitat la un interviu inițial cu Aliz Kosza.

PREȚ

Pentru Programul Business Selfie sunt disponibile 10 locuri.

Prețul pentru acest program este de 970 euro, fără TVA , și se achită după discuția de înscriere în program. Plata se face integral.

*****************************

Modulul: Business Selfie (program detaliat)

Etapa 1 – HOW TO FOTO?

Afli: cum se face o Diagnoză a momentului, pe ce elemente de analiză se bazează acest proces, cum știi dacă la ce te raportezi este corect?

Etapa 2 – GET YOUR SELFIE

Folosind punctajele elementelor afacerii tale identificate în Etapa 1, introduci rezultatele și obții Diagrama care reflectă punctele forte și dezechilibrele existente.

Etapa 3 – USE YOUR SELFIE

Afli cum să folosești concluziile Diagnozei pentru a remodela afacerea și să crești sănătos, organic prin integrarea strategică a tuturor elementelor.

AGENDA DE LUCRU

Ziua 1 (14 ianuarie):

Introducere Diagnoză și Model de business

  • Ce sunt și cum se utilizează Diagnozele și Modelele de business?
  • Care sunt bunele practici în acest sens?
  • Cum te ajutăm să îți faci propria Diagnoză de business?

Ziua 2 (15 ianuarie):

Analiza elementelor HARD -> Fundația afacerii tale

  • Cum îți dai seama dacă fundația afacerii tale este solidă?
  • Care sunt elementele cheie ale unui Model de business?

Ziua 3 (21 ianuarie):

Analiza Modelului de business (1)

  • Care sunt elementele unei Strategii integrate  de business și  interconexiunea dintre ele?
  • Este structura comercială potrivită pentru etapa actuală de dezvoltare a afacerii tale?

Ziua 4  (22 ianuarie):

Analiza Modelului de business (2)

  • Cum se gândesc și se dezvoltă corect și eficient Segmentele și Canalele de vânzare?
  • Mappingul de portofoliu și politicile comerciale sunt pliate pe canalele de vânzare?

Ziua 5 (28 ianuarie):

Analiza elementelor de Marketing strategic: pui valoarea în valoare?

  • Analiza celor 7 Piloni ai marketingului strategic
  • Cum îți definești și dezvolți strategiile de marketing? (analiză)
  • Ce instrumente de analiză poți folosi pentru a afla care este valoarea adevărată a brandurilor tale?
  • Ce urmărești în strategiile tale integrate de marketing? (analiză)

Ziua 6  (29 ianuarie):

Analiza elementelor SOFT -> Model de management și organizațional

  • Evaluarea modelului organizațional al companiei tale
  • Care este profilul tău de leadership?
  • Analiza competențelor tehnice și manageriale, internalizarea valorilor
  • HR – > politicile de resurse umane

12, 13, 14 februarie 2025 -> predare grafic rezultat + feedback individual 1 oră

Pentru detalii suplimentare puteți suna aici: GABRIELA COZMESCU, Line Up Partner, telefon – 0728 130 091.

Pentru înscrieri la interviul inițial, completați formularul AICI

Despre Aliz Kosza

Cu o carieră peste 45 de ani, Aliz Kosza  este una dintre cele mai experimentate femei de business din România, care a condus companii de top, precum MOL România, Orkla Foods România sau Fabryo Corporation, contribuind la modelarea și inovarea altor companii din 20 de industrii diferite.

De-a lungul carierei în business, a construit branduri puternice, care sunt și azi în topul mărcilor din industriile pe care le reprezintă: Poiana, Tomi, Wiesana, Bunica, Ardealul, MOL, savana.

Aliz a lăsat în urmă lideri și organizații care sunt etalon pe piața românească, dezvoltând modele de business și de leadership autentice, inovatoare și unice în România.

Din 2012, s-a retras din poziția de CEO și este Business Mentor și Strateg, consultant BERD pe proiecte locale și internaționale, transferând experiențe și principii de business antreprenorilor și managerilor.

A revitalizat și relansat peste 100 de antreprenoriate din toată țara.