Conferința de marketing strategic cu Aliz Kosza
Povestea:
După construirea unor branduri solide la nivel național și relansarea a 60 de antreprenoriate în ultimii 7 ani de mentorat, constat cu regret că arhitectura de brand, identitatea vizuală și brandingul sunt cele mai ignorate elemente în antreprenoriatele românești, iar acest lucru le limitează dezvoltarea. Afacerea în sine nu contează pentru client, pentru că afacerile vin și pleacă, însă brandul este cel care rămâne în sufletul acestuia.
Desfășurător program:
Primirea invitaților: 09:00 – 09:30
1. Partea I-a: 09:30 – 11:15
Ce este identitatea vizuală?
a) Cele mai frecvente greșeli ale antreprenorilor
b) Confuzia dintre identitate vizuală și brand
c) Cercetarea calitativă de piață
d) Relevanța și importanța cercetării calitative de piață / Metodologie
e) Studiu de caz cercetare calitativă identitate vizuală
f) Harta perceptuală a brandurilor / Cum o construim
g) Studii de caz recente
2. Partea a II-a: 11:30 – 13:30
Arhitectura de brand
a) Tipuri de arhitectură de brand. Cum integrăm identitatea corporate, diviziile, liniile de business și brandul de produs?
b) Branding de divizie, branding de categorie, branding de produs SAU sub-branding versus corporate brand?
c) Interdependența și conexiunea elementelor de marketing în modelul de business
d) Întrebări / Răspunsuri
Lunch : 13:30 – 14:30
3. Partea a III-a: 14:30 – 16:00
Integrarea arhitecturii de brand în Modelul de business
a) Cum construim identitatea vizuală corectă:
b) Viziune-Misiune-Valori
c) Briefing-ul: un moft sau o necesitate?
d) Reflectarea viziunii și arhitecturii de brand în modelul de business
e) Impactul și importanța vizualului în mediul online
f) Studii de caz recente din România
g) Întrebări și răspunsuri
Detalii organizatorice:
• Data: 26 noiembrie 2019
• Ora: 09.30 – 16:00
• Hotel PRIVO, Târgu Mureș
Taxă de participare:
• Tarif participare: 120 EURO/persoană /A doua persoană din cadrul aceleiași companii va achita 80 EURO