Conferința MODERN BUYER: „Retail & Horeca Distribution”, ediția a III-a

Eveniment dedicat celor mai importante companii de distribuție pe segmentul retail și HoReCa, producătorilor/furnizorilor de bunuri de larg consum și companiilor ce oferă servicii și soluții pentru jucătorii din industrie.

200 de manageri din industria de distribuție și din FMCG sunt așteptați la „Retail & Horeca Distribution”.

 

TEMA principală abordată de Aliz Kosza: Marca privată, „armă” în bătălia de preț, instrument de vânzare sau resursă de profit și cotă de piață?

Aliz și-a propus să ofere perspectiva proprie cu privire la câteva teme care îi preocupă pe invitați:

• Marca privată este o armă în bătălia de preț, un instrument de vânzare sau o resursă de profit și cotă de piață?
• Poate intra orice produs sub marcă privată?
• Corporate brand sau brand de produs?
• Poziționarea optimă (PL) pe harta perceptuală a brandurilor;
• Temerile consumatorilor, riscuri și vulnerabilități.