ZF IMM 2017 – Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine

25 mai 2017, ora 09:13:00

Sheraton Bucharest Hotel

TEME DE DISCUŢIE

ZIARUL FINANCIAR vă invită la cel mai relevant eveniment dedicat IMM-urilor ZF IMM-uri ’17 – Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine” pentru a dezbate următoarele teme:

  •  Analiza stadiului IMM-urilor in Romania: ponderea in numarul total de companii, contributia la numarul de angajati din economie, impactul in economie al IMM-urilor, tendinte si domenii de dezvoltare prioritare.
  •  Stadiul programelor guvernamentale dedicate IMM-urilor.
  •  Reducerea dependentei de un numar mic de companii care aduc cea mai mare pondere din cifra de afaceri a companiilor locale si cresterea impactului IMM-urilor in economie.
  •  Necesitatea programelor guvernamentale de tipul Start-Up Nation pentru dezvoltarea IMM-urilor.
  •  Provocarile cu care se confrunta IMM-urile si masurile pe care ar trebui sa le ia statul pentru incurajarea si facilitarea dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
  •  Ce oferte au bancile pentru IMM-uri ? Cum s-a schimbat tipul de finantare in ultimii ani? Cum pot IMM-urile sa depaseasca piedicile accesarii unui credit bancar?
  •  Fonduri europene, ajutor de stat sau credit bancar? Ce avantaje si dezavantaje aduce fiecare forma de finantare in parte pentru IMM-uri.
  •  Rolul consultantului in business in primele faze ale dezvoltarii ale unei afaceri.
  •  Studiu de caz: companie antreprenoriala romaneasca, lider pe piata unde activeaza, care a reusit sa se impuna prin inovatie. Rolul tehnologizarii in dezvoltarea businessului
  •  Viitorul IMM-urilor din Romania: catre ce domenii ar trebui sa se indrepte tinerii care vor sa-si dezvolte o afacere de la zero.

VIDEO:  https://www.facebook.com/ZIARULFINANCIAR/videos/1447063942021625/

Pagină eveniment: ZF IMM 2017 – Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine

Articol ZF: Antreprenorii de azi, motorul economiei de mâine. Antreprenori, dacă vreți să rezistați în business, nu săriți etapele, construiți brandul și strategia